Reklamacja musi mieć formę pisemną.
Po wypełnieniu formularza reklamacyjnego można przesłać go:
– w formie elektronicznej na adres: reklamacje@pentar.pl
– pocztą na poniższy adres:
Przedsiębiorstwo Pentar Stanisław Róg
ul. Starowiejska 28
34-730 Mszana Dolna
Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz „Zgłoszenie reklamacyjne” który można pobrać tutaj:
lub
Formularz reklamacyjny online – dostepny tutaj
Po przesłaniu wypełnionego formularza reklamacyjnego (do zgłoszenia reklamacyjnego proszę o dołączenie faktury zakupu), zgłaszający otrzymuje potwierdzenie przyjęcia reklamacji. Producent jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w tym terminie uważa się, iż reklamacja została uwzględniona.
Po rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany o sposobie jej rozstrzygnięcia w formie pisemnej bądź w formie ustnej.
FORMULARZ REKLAMACYJNY